مسئول دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات فرمانداری زرند، از انجام بیش از ۷۵۰ مورد بازرسی هفتگی ویژه ایام کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صیفوری مسئول دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات فرمانداری شهرستان زرند با بیان اینکه از زمان شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح این شهرستان، بازرسی‌های ویژه‌ای با محوریت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شده، از انجام بیش از ۷۵۰ مورد بازرسی هفتگی در راستای دستورات و مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در زرند خبر داد.

او با اشاره به رسالت اصلی دفتر بازرسی فرمانداری برای صیانت از حقوق شهروندی و نفی ظلم در دستگاه‌های اداری، گفت: این دفتر همواره حامی مردم و همشهریان در برابر خواسته‌های به حق آنان به ویژه در دستگاه‌های اداری و دولتی است.

صیفوری، نظارت را یکی از اعمال و مولفه‌های اصلی و اصولی بر اجرای سیاست‌های کلی قانون اساسی و دولتی در سطح دستگاه‌های اداری دانست و افزود: جلوگیری و یا پیشگیری از هرگونه بروز خطا، جرائم و اعمال غیر قانونی در واحد‌های اداری بر عهده دفتر بازرسی است که این دفتر به دور از هرگونه جناح گرایی و جانب داری از شخص حقوقی و حقیقی، با جدیت انجام وظیفه خواهد کرد.

او بیان داشت: از زمان شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح شهرستان و سیاست ها، دستورات و مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا، دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات فرمانداری زرند در خط مقدم مبارزه با این بیماری منحوس با تشکیل اکیپ‌های ویژه بازرسی کرونایی در سطح شهرستان، در کنار کادر خدوم و جهادگر بهداشت و درمان به انجام وظیفه پرداخته است.

صیفوری از تشکیل بیش از ۵ اکیپ گشت مشترک با همکاری و مشارکت دادسرا، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و اتاق اصناف به سرپرستی دفتر بازرسی فرمانداری و انجام بیش از ۷۵۰ مورد بازرسی هفتگی ویژه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با این بیماری از ادارات، دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی و دولتی، بیمه ها، بانک‌ها و صنوف مختلف در سطح شهرستان زرند خبر داد.

مسئول دفتر بازرسی فرمانداری زرند با تاکید بر استفاده از ماسک، رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی و گندزدایی روزانه ادارات، بیان داشت: بازرسی‌های مستمر و برنامه ریزی شده بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات و تنظیم چک لیست‌های نظارتی بهداشتی بر آنان با جدیت و اهتمام ویژه‌ای از سوی همکاران در حال انجام است که تذکرات لازم برای تسریع در رفع برخی از مسائل و مشکلات بهداشتی آنان، به مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

صیفوری تصریح کرد: مردم زرند می توانند با شماره گیری کد دستوری اختصاصی فرمانداری زرند به شماره (#۹۷۹۷۹۷*۶۶۵۵*) یا شماره گیری مستقیم (۳۳۴۲۸۱۸۱) و یا مراجعه حضوری به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات فرمانداری زرند با ما در ارتباط باشند و گزارشات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار