طلبه های جهادگر قم در قالب طرح لشکر غمخوار در جهت تسریع رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان وارد میدان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام رستمی، مسئول اجرای طرح لشکر غمخوار در زندان‌های استان قم، بیان کرد: ایجاد تغییر و تحول و در یک جمله اصلاح و تربیت زندانیان مستلزم رفع دغدغه‌های آنان به ویژه مسائل مربوط به پرونده‌های قضایی آنان  است.

او افزود:طرح لشکر غمخوار با اهداف بلند تربیتی تدوین شده است و با پیگیری اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان ها، اولین دوره کارگاه آموزشی این طرح با مساعدت و حضور معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه برگزارشد.

رستمی ادامه داد: در این دوره، سی و یک نفر از روحانیون جهادی استان قم، آموزش‌های لازم به ویژه در بخش معاضدت قضایی را دریافت و در جلسات توجیهی، حفاظتی نیز شرکت کردند.

او با اشاره به حضور موثر طلاب جهادگر در عرصه های مختلف از جمله مقابله با کرونا عنوان کرد: به منظور مساعدت در امور تربیتی، مددکاری، قضایی تعداد ۱۴ نفر از گروه طلاب جهادی شهید حججی در قالب طرح بزرگ لشکر غمخوار جهت تسریع در رسیدگی پرونده قضایی زندانیان به یاری مددکاران زندان‌های قم آمدند.

مسئول اجرای طرح لشکر غمخوار در زندان‌های استان قم بیان کرد: این گروه بعد از جلسه توجیهی از سوی مدیر و معاون زندان با تعداد زیادی از مددجویان (بند به بند) به صورت چهره به چهره در مورد مشکلات قضایی  با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دیدار و گفت و گو کردند .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار