معاون استاندار سمنان تاکید کرد؛

لزوم مطالبه گری رسانه ها از مخاطبین محدودیت ها

خجسته پور گفت: رسانه ها باید نسبت به مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا از مخاطبین محدودیتها مطالبه گری نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر نقش مهم رسانه در آگاهی بخشی جامعه از شرایط بحرانی کشور گفت : رسانه ها باید نسبت به رعایت مصوبات ستادمقابله با کرونا از مخاطبین محدودیت ها مطالبه گری نمایند.

او هدف ازبرگزاری این نشست را اقناع سازی افکار عمومی و تبیین شیوه اطلاع رسانی جدید دانست و افزود: با توجه به پیک سوم موج بیماری کرونا در کشور ، متاسفانه در آبانماه ، استان سمنان نسبت به مرداد ماه گذشته از پیک عبور کرده و در وضعیت بحرانی قرار گرفته است که می بایست رسانه ها با توجه به نقش مهم و تاثیر گذار خود بر لزوم رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی تاکید نموده و نسبت به اطلاع رسانی مناسب این خطر جدی برای حفظ سلامت و جان مردم اقدام نمایند .

خجسته پور با اشاره به برگزاری برخی از دورهمی ها از جمله مراسم عروسی و... اظهار داشت: رسانه ها در این خصوص از مردم به عنوان برگزار کنندگان این برنامه ها مطالبه گری نمایند که چرا این مراسم را برگزار می کنند که ادامه این روند قطعا سبب افزایش انتقال بیماری خواهد شد .

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.