رئیس جمعیت هلال احمر امیدیه از بهره مندی یک هزار و ۳۴۰ شهروند در این شهرستان از خدمات جمعیت هلال احمر در قالب طرح آمران سلامت خبر داد.

مولا برومند رئیس جمعیت هلال احمر امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت در این شهرستان همزمان با سراسر کشور گفت: جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از ۵ آبان ماه اقدام به برپایی ۴ ایستگاه ثابت و سیار در سطح شهر کردند.

او با بیان اینکه در این طرح، ۲۸ نفر از اعضای هلال احمر به یک هزار و ۳۴۰ نفر در امیدیه و روستا‌های بخش مرکزی آن خدمت رسانی کردند، افزود: همچنین به افرادی که نسبت به رعایت نکات بهداشتی کوتاهی می‌کنند، تذکر لسانی دادند و یک هزار و ۴۴ عدد ماسک بین شهروندان توزیع شد.

خدمات رسانی آمران سلامت به بیش از یک هزار شهروند در امیدیه

به گفته برومند، جوانان داوطلب و بشر دوست جمعیت هلال احمر با حضور در مراسم‌های بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص) نیز در قالب طرح آمران سلامت اقدام به ارائه آموزش‌ها و توصیه‌های لازم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به شرکت کنندگان کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر امیدیه بهترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را تشویق و ترغیب مردم به رعایت حداکثری قوانین بهداشتی و نگاه پیشگیرانه و خودمراقبتی در انجام امور روزانه دانست و بیان داشت: یکبار دیگر مردم را به همدلی، همکاری و همراهی برای عبور از این شرایط سخت دعوت می‌کنم و امیدوارم با ورود جوانان مومن و نیرو‌های داوطلب مخلص به میدان که مطالبه مقام معظم رهبری است شاهدشکل گیری مشارکت همگانی و افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی باشیم.

خدمات رسانی آمران سلامت به بیش از یک هزار شهروند در امیدیهخدمات رسانی آمران سلامت به بیش از یک هزار شهروند در امیدیهخدمات رسانی آمران سلامت به بیش از یک هزار شهروند در امیدیه

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.