فرماندار شهرستان کارون به تشریح اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در این شهرستان پرداخت.

معصومه اقدامات ضد کرونایی انجام شده در شهرستان کارونخنفری فرماندار شهرستان کارون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با بیان اینکه اقدامات بسیاری در زمینه مقابله و جلوگیری از شیوع کووید ۱۹ انجام شد، گفت: ۲۴ جلسه مقابله با بیماری کرونا ویروس از ابتدای شیوع آن تاکنون در این شهرستان برگزار شده است.

او با اشاره به راه اندازی گشت آمران به معروف و سلامت بوسیله نیرو‌های بسیجی و ارشاد شهروندان در خصوص رعایت اصول بهداشتی افزود: همچنین در این جلسات مقرر شد که برادران بسیجی در صورت نیاز با پرسنل بیمارستان سینا در شهرستان کارون همکاری داشته باشند.

خنفری با بیان اینکه کلیه ادارات و موسسات خیریه کارون باید با شبکه بهداشت این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند، اظهار داشت: در سطح شهر نیز، چندین بنر و بیلبورد با مضمون پیام بهداشتی نصب شده است.

 فرماندار شهرستان کارون در پایان گفت: بازرسی‌ها از ادارات و اصناف این شهرستان نیز به صورت مکرر، ضدعفونی و گندزدایی کلیه معابر شهری، پارک‌ها، مساجد، ایستگاه‌های اتوبوس، ورودی بانک‌ها و بازار‌ها بوسیله عوامل آتش نشانی در تمامی محلات سطح شهر به مدت ۳ شب از ساعت ۶ عصر الی ۱۱ شب در پیک جدید بیماری در حال انجام است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.