عبدالرحمان حلافی مدیر تیم النصر برای سایر تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال عربستان کری خواند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال النصر یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های لیگ فوتبال عربستان است. عبدالرحمان حلافی یکی از شاهزاده‌های سعودی مدیریت این تیم را بر عهده دارد که برای پیروز شدن تیمش در مسابقات مبالغ زیادی را هزینه می‌کند.

زرد پوشان ریاض شب گذشته در رقابت‌های لیگ عربستان موفق شدند القادسیه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهند. این درحالی بود که النصر ۱۳ بازیکن اصلی خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا در اختیار نداشت و بعد از ۴ بازی بالاخره یک پیروزی به دست آورد.

حلافی که تازه اولین پیروزی را به دست آورده بود در پایان بازی خطاب به تیم‌های دیگر گفت: ما در برابر فشار‌های زیاد و بیماری بازیکنانمان نشکستیم و پیروز شدیم. پیروزی ما در حالی به دست آمد که تنها یک بازیکن خارجی در تیممان داشتیم، اما بسیاری از تیم‌های حاضر در لیگ عربستان چندین بازیکن خارجی در ترکیب خود دارند.

النصر تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده بود، اما در بازی مقابل پرسپولیس ایران شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۱:۱۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
چه جالب
یه تیمی هم که یک چهارم این تیم هم خرج نکرده بود و به لطف خائنین داخلی بهترین گل زنشو هم در اختیار نداشت با فقط یه بازیکن خارجی توی نیمه نهائی آسیا شکستشون داد
آخرین اخبار