بسته اخبار حوادث قزوین امروز ۱۸ آبان؛

بی توجهی به جلو حادثه آفرید/دستگیری ۲۲ سارق و خرده فروش مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ۱۸ آبان سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در محور قزوین -زنجان سه دستگاه کامیون ایسوزو، فوتون و خودروسواری ساینا برخورد کردند که بر اثر این حادثه سرنشین خودرو ایسوزو در دم فوت کرد و ۲ نفر دیگر در این حادثه مصدوم شدند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: کارشناسان پلیس راه، علت حادثه را بی توجی راننده سواری ساینا به جلو نسبت به فوتون و بی توجهی راننده کامیونت ایسوزو به جلو نسبت به ساینا اعلام کردند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح حوزه کلانتری "شریف آباد" ۶ سارق و معتاد متجاهر که خرده فروش مواد مخدر نیز بودند دستگیر شدند و مقادیری انواع مواد مخدر، آلات وادوات مصرف وتوزین مواد و سلاح سرد از آن‌ها کشف شد.

سرهنگ منصوری با اشاره به توقیف یک دستگاه موتور سیکلت متخلف در این طرح، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

دستگیری ۱۶ خرده فروش و معتاد پرخطر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ماموران ۳ خرده فروش مواد مخدر و ۱۳ معتاد پر خطر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خدائی، دستگیری ۲ سارق، توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و کشف ۳ قبضه سلاح سرد را از دیگر نتایج این طرح اعلام کرد.

دستگیری قاچاقچی مسافر نما

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران گشت یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی "قزوین-زنجان"، یک دستگاه اتوبوس ولو را برای بررسی سرنشینان متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران در بازرسی از اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شدند و در کیف همراه و وسایل او یک کیلو و ۴۶۰ گرم هروئین کشف کردند.

رئیس پلیس شهرستان قزوین گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار