کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با روند کاهشی دما از عصر امروز یکشنبه در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: مرحله اول بارش‌ها در نواحی شمالی، مرکزی و غرب خراسان رضوی همراه با سرعت وزش باد و کاهش محسوس دما رخ می‌دهد و تا ظهر روز دوشنبه ادامه دارد.

او افزود: بارش‌های رگباری دوباره از روز چهارشنبه  این هفته آغاز شده و تا روز پنجشنبه بیشتر مناطق خراسان رضوی را در برمی گیرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد ۲۶ درجه سلسیوس بود که امروز به ۲۰ درجه و روز دوشنبه به ۱۵ درجه خواهد رسید.

آهنگرزاده بیان کرد: در این مدت کمینه دمای هوا در مناطق سردسیر خراسان رضوی به زیر صفر و کمینه دمای هوای مشهد از هفت به دو درجه خواهد رسید.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.


کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در تایباد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.