علیخانی گفت: اجرای ناصحیح، ناایمن، خطرآفرین و منقطع مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران، سبب وقوع حوادث احتمالی در بزرگراه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران از وضعیت ایمنی مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران انتقاد کرد و گفت: بازدید کارشناسان از مسیر دوچرخه که در حاشیه بزرگراه شهید دوران و قسمتی از بزرگراه شهید یاسینی ایجاد شده حاکی از اجرای ناصحیح، نا ایمن، خطرآفرین و منقطع پروژه مورد نظر است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: این وضع سبب هدایت دوچرخه سوار به بخش بزرگراهی و وقوع حوادث احتمالی در بزرگراه می‌شود.

وی افزود: بر این اساس به شهردار تهران تذکر می‌دهم که دستور دهد نسبت به بررسی موضوع از جنبه مطالعات ترافیکی و نیز مستندات مربوط به تصویب تأمین ایمنی مسیر، در شیوه اجرای فعلی مطابق با استاندارد‌ها و ضوابط فنی موجود اقدام لازم صورت گیرد.

علیخانی با اشاره به اینکه جلوگیری از شروع پروژه‌های خارج از اولویت ضروری است، گفت: دستور دهید تا نسبت به ارائه پاسخ قانع کننده به کمیسیون عمران و حمل و نقل و افکار عمومی درباره نحوه تصویب مطالعات توجیهی و ضوابط فنی و اجرایی و نحوه هزینه کرد بدون وجود ردیف بودجه مصوب از عملیات عمرانی مذکور که نتیجه‌ای جز اتلاف منابع و خسارت ندارد، اقدام و از اجرای آن خودداری کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار