رونمایی از ماکت مجازی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس

با حضور نایب رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ماکت مجازی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بندرعباس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون انرژی مجلس امروز از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بندرعباس بازدید کردند.

در جریان این بازدید از ماکت مجازی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس رونمایی شد.

نرگس صداقت، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس گفت: این ماکت در مقیاس ۱۰۰ اینچ، بیش از ۷۰۰ هکتار از پالایشگاه میعانات گازی را شبیه سازی کرده است.

صداقت افزود: همه واحد‌های فرآیندی، سازه‌ها و توپولوژی پالایشگاه نفت ستاره با جزئیات کامل در این ماکت به تصویر کشیده شده و با پویانمایی، فرد می‌تواند از بخش‌های مختلف پالایشگاه به صورت مجازی بازدید کند.


بیشتر بخوانید


امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز گفت: آشنایی با خدمات و برنامه‌های توسعه‌ای و بازدید از زیرساخت‌ها و همچنین طرح‌های آینده صنعت نفت هرمزگان از اهداف سفر به استان هرمزگان است.

قاضی زاده هاشمی افزود: مجلس می‌تواند با تصویب برخی از قوانین برای توسعه مناطق نفتی هرمزگان و صنعت نفت کشور نقش آفرین باشد.

او با بیان اینکه باید برای ایجاد ارزش افزوده محصولات خام و نیمه خام تلاش کنیم، گفت: ارتقای کیفیت زیست محیطی مناطق نفتی کشور از دیگر موضوعاتی است که در مجلس با جدیت پیگیری می‌شود.

احمد مرادی و محمد آشوری نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز اعضای کمیسیون انرژی و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی را در بازدید از پالایشگاه بندرعباس و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس همراهی کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.