به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زراعت پیشه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز، گفت: مشترکان برق میتوانند فعال شدن نرم افزار برق من را از نرم افزار بازار دانلود و خدمات غیر حضوری مربوط به برق را دریافت کنند.
او، بیان کرد: از ابتدای آذر امسال، تمامی خدمات شرکت توزیع برق از طریق اپلیکیشن نرم افزار برق من قابل دریافت است.
زراعت پیشه، تصریح کرد: هدف از طراحی و فعال شدن نرم افزار برق من، سهولت دسترسی مشترکان به خدمات لازم با توجه به شرایط ایجاد شده از کرونا است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز، ادامه داد: در این نرم افزار، مشترکان چهل نوع خدمت از جمله اطلاع از وضعیت مصرف، سوابق مصرف، استعلام برق امید، وضعیت خاموشیها و درخواست انشعاب را دریافت میکنند.
او، افزود: در نرم افزار برق من، میتوان با بررسی مقدار مصرف برق خود، از قرار گرفتن در هر یک از دستههای مشترکان کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف مطلع شد که بر اساس طرح برق امید، بهای برق مشترکان کم مصرف، رایگان حساب میشود.
انتهای پیام/ت