معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی نرم افزار جامع آموزش و اطلاع رسانی "سفیر سلامت" برای استفاده در تلفن های همراه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر محسن مقدمی گفت: خودمراقبتی با حفظ و ارتقای سلامت فرد و خانواده‌ او، سبب افزایش کیفیت زندگی و کاهش بروز بیماری‌ها می شود که برای اشاعه این فرهنگ در خانواده‌های ایرانی، یک نفر از هر خانواده به عنوان سفیر سلامت انتخاب و آموزش داده می شود. 

وی ادامه داد: به منظور برقراری ارتباط مداوم با سفیران سلامت، نرم افزار تلفن همراه جامع آموزش و اطلاع رسانی "سفیران سلامت" به سفارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طراحی و از سوی گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محتوای آموزشی آن کامل شده است. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با بیان اینکه این نرم افزار، هم اکنون از پایگاه اینترنتی www.safiresalamati.ir قابل دانلود است، اضافه کرد: علاقمندان می توانند پس از مراجعه به این پایگاه اینترنتی، نرم افزار سفیر سلامت دانشگاه علوم پزشکی فارس را دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنند. 

وی اضافه کرد: با توجه به بارگزاری دیگر نسخه های نرم افزار در پایگاه اینترنتی سفیر سلامت که مربوط به سایر استان های کشور است، لازم است علاقمندان در استان فارس، نسخه مربوط به همین استان را دانلود کنند تا از محتوای ویژه سلامت در فارس، بهره مند شوند. 

دکتر مقدمی گفت: با استفاده از این نرم افزار، کاربر می تواند آخرین اطلاعیه ها، اخبار و مقاله ها، مسابقه های عکاسی و گالری تصاویر مرتبط با خودمراقبتی و طرح سفیران سلامت را مشاهده کند و هر بار پس از درج اطلاعیه و خبر جدید در نرم افزار، با دریافت Notification از ثبت اطلاعیه و اخبار جدید آگاه شود. 

وی با اشاره به بخش های رسانه آموزشی، آموزش سلامت، مقالات، ارتباط با مدیریت برای این نرم افزار، یادآور شد: اشتراک گذاری تصاویر، اخبار و رسانه های سلامت و سایر شهروندان، اطلاع رسانی در رابطه با بیماری های خاص منطقه ای، اطلاع رسانی برای پیشگیری منطقه ای، اعلام هشدارهای پزشکی به سفیران سلامت منطقه، تولید محتوای مفید و مناسب و فرهنگ سازی با برگزاری مسابقه عکاسی، اطلاع رسانی تخصصی در مورد مسائل سلامتی و بهداشتی در هر منطقه از کشور، از قابلیت های این نرم افزار است.  

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.