آشناگر گفت: آزادسازی کامل کاروانسرای شاه‌عباسی و برچیده‌شدن دیوار‌های زندان از انتظارات مردم سمنان است و باید انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تامینی استان سمنان گفت: وضعیت کاروانسرای شاه عباسی سمنان هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

او افزود: آزادسازی کامل این کاروانسرا و برچیده شدن دیوار‌های زندان از انتظارات مردم سمنان است و این مهم باید هر چه سریع‌تر با انجام جلسات کارشناسی و تعاملات دوسویه با شهرداری سمنان به نتیجه رسیده و تعیین تکلیف شود.

استاندار سمنان با اشاره به انتقال زندان سمنان به مکان جدید، تعیین تکلیف کاروانسرای شاه عباسی که تا پیش از این به عنوان زندان شهر سمنان مورد استفاده قرارمی‌گرفت را خواستار شد.

آشناگر با تاکید بر لزوم انتقال زندان دامغان به مکان جدید گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان متعهد است تا نسبت به تکمیل نیاز‌های باقی مانده این ساختمان اقدام و تا روز سه شنبه ساختمان جدید زندان دامغان را به اداره کل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تامینی استان تحویل دهد.

او تاکید کرد: مصوبه شورای تامین استان سمنان مبنی بر انجام سریع و انتقال زندان دامغان ابلاغ شده است و هر گونه مسئولیت ناشی از اقدام دیرهنگام بر عهده اداره کل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تامینی استان سمنان خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.