رئیس کل دادگستری زنجان گفت: یکی از مباحث مهم و آزاردهنده در استان زنجان، مشکل کمبود قاضی بود که حل شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  حجت‌الاسلام  صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری زنجان گفت: استان زنجان در حوزه صلح و سازش در کشور عملکرد بسیار خوبی داشته  که این  مسئله بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

او افزود: از زمان حضور بنده در استان زنجان دو موضوع آزار دهنده کمبود قاضی و ساختمان بود که با پیگیری‌های انجام شده کمبود قاضی تا حد زیادی برطرف شده و مشکل نبود ساختمان اداری هم در مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث است که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکلات به حداقل برسد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه  در دین مبین اسلام مقام قاضی بالاست و این جایگاه با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست گفت: ما تمام تلاش خود را برای تامین نیاز‌های تجهیزاتی و مالی کارکنان به کار خواهیم بست.

صادقی نیارکی با بیان اینکه تلاش مضاعف و بی‌منت از ویژگی‌های بارز اعضای شورای حل اختلاف بوده بطوریکه یک چهارم پرونده‌های دادگستری استان زنجان به دوش این نهاد مردمی است و خروجی بسیار خوبی داشته و ما وظیفه داریم در وسع خود پیگیر مشکلات شما اعضای شورای حل اختلاف باشیم.

او  ادامه داد: تلاش مضاعف و بی‌منت از ویژگی‌های بارز شورا‌های حل اختلاف است به طوری که یک‌چهارم پرونده‌های دادگستری بر دوش این نهاد مردمی بوده و خروجی بسیار خوبی نیز داشته است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.