رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از کاهش ۱۶ درصدی تصادفات فوتی این استان خبر داد.

سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با موفقیت همکاران بنده نسبت به مدت مشابه سال قبل تصادفات فوتی ۱۶ درصد و تصادفات جرحی حدود ۲۶ درصد کاهش داشته و در مجموع تصادفات معابر درون شهری استان مرکزی ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش مواجه است.

سرهنگ حسینی افزود: از همکاری صمیمانه مردم عزیز که ما را در کاهش این تصادفات و این خساراتی که به خودشان تحمیل می‌شد یاری کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بتوانیم بر مشکلاتی که در اثر تصادفات به جامعه تحمیل میشود فائق آییم و تصادفات را به حداقل ممکن برسانیم.

او اضافه کرد: همچنین از همکاری خوب مردم عزیز در سراسر استان مرکزی که در اجرای طرح ممنوعیت تردد پلیس را یاری کردند و به تذکر و همکاران بنده توجه کردند و از سفر به مقصد صرفنظر کردند و به داخل شهر‌ها برگشتند و در سطح معابر استان به خصوص در شهر اراک همکاری داشتند تشکر می‌کنم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: طرح ممنوعیت تردد در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی به ویژه در شهر اراک از ساعت ۱۲:۰۰ روز ۱۲ آبانماه انجام شد و در این طرح به رانندگان خودرو‌ها حدود ۱۰ هزار تذکر داده شد.

او ادامه داد: رانندگانی که از دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده تخلف کنند علیرغم میل باطنی ما به دلیل اهمیت سلامت جامعه قطعا اعمال قانون خواهند شد و همکاران ما در این زمینه مماشات نخواهند کرد و قانون را درمورد رانندگان خاطی اجرا خواهند کرد.

سرهنگ حسینی بیان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به خصوص زمانی که سرنشین سوار کرده اند با ماموران نیروی انتظامی همکاری کنند چرا که همکاران بنده در سراسر استان این موضوع را رصد و متخلفان را اعمال قانون می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار