پویش ایران مهربان به منظور حمایت از ایتام وفرزندان نیازمند غیریتیم در فراهان در حال اجراست.

غلامرضا حافظ کمال رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:در راستای طرح پویش ایران مهربان با آرمان هیچ یتیمی بدون سرپرست و حامی وجود نداشته باشد طرح "هرکارمند، حامی یک فرزند معنوی" در این شهرستان در مرحله اجرا قرار دارد.

حافظ کمال افزود: جامعه هدف جذب حامیان صرفاً کارمندان نیست و تمامی اقشار جامعه را در برمی گیرد و امید است با اجرای این طرح تحول چشمگیری درزمینهٔ کمک به ایتام و محسنین (فرزندان نیازمند غیریتیم) به وجود آید.

او اضافه کرد: مردم شهرستان همواره در امور خیر پیشرو و پیشتاز بوده‌اند و به‌ویژه در این شرایط سخت همدل‌تر وارد میدان شدند و مرحله اول پویش ایران مهربان در فراهان اجرایی شده و همراهی‌های بسیاری نیز در این راستا از سوی مردم و مسئولان شهرستان صورت گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان با اعلام اینکه حمایت از ایتام سبب گره گشایی در کار‌ها می‌شود، بیان کرد: از مسئولان انتظار داریم با وجود مشکلات، مشغله‌ها و دغدغه‌های کاری که دارند، ایتام را فراموش نکنند.

او ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

حافظ کمال تاکید کرد: مردم خیراندیش شهرستان فراهان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به ثبت نام در طرح معنوی اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

او طرح اکرام ایتام این نهاد را مردمی‌ترین، شفاف‌ترین و باشکوه‌ترین طرح دانست و افزود: در این طرح کمک‌های حامیان و خیران مستقیم به‌حساب ایتام واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فراهان با بیان اینکه در شهرستان فراهان درمجموع ۸۸ کودک یتیم و ۱۹۰ فرزند محسنین زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، گفت: در این راستا ۵۱۶ حامی از کودکان یتیم و ۴۰۵ حامی از خانواده‌های محسنین شهرستان حمایت می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.