باران چشمه: مشمولان خدمت سربازی می‌توانند کار پژوهشی انجام دهند

رئیس سازمان تربیت بدنی نیرو‌های مسلح گفت: فارق التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد می‌توانند با انجام کار‌های علمی و پژوهشی، خدمت سربازی خود را سپری کنند.

سردار مهر علی باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی، در خصوص برگزاری این مراسم عنوان کرد: برگزاری مراسم در این شرایط بسیار سخت است. باید یک خدا قوت به رئیس همایش‌های بین المللی بگویم. یکی از موضوعات مهم در این جلسه رابطه ورزش و کرونا است. استفاده از علوم روز ورزش می‌تواند به ما کمک زیادی کند. در این جلسه اندیشمندانی از کشور‌های دیگر حضور دارند که کار‌های پژوهشی خوبی ارائه داده اند و این به نفع ورزش کشور ما است.

او در رابطه با اینکه ۱۱ دوره گذشته این همایش چقدر به ورزش ما کمک کرده است، اظهار کرد: من در چند دوره از همایش‌های بین المللی حضور داشته ام. ما عملا هنوز نتوانسته ایم ارتباطی که شایسته است را برقرار کنیم

او در پایان ادامه داد: پژوهشگاه تربیت بدنی با توجه به تلاش‌هایی که انجام می‌دهد، می‌تواند کاری کند که خیلی از فارق التحصیلان رشته تربیت بدنی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد، خدمت سربازی خود را با انجام پژوهش‌های علمی سپری کنند متاسفانه از این پژوهشگاه از این موضوع استفاده نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار