داور بین المللی فوتبال گفت: فیفا به دلیل قضاوت من در لیگ معتبر استرالیا و قضاوت ۲ سال پیشم در لیگ ایران اعلام کرده که حضور من در لیست مشکلی ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا فغانی داور فوتبال کشورمان در رابطه با قضاوت خود در بازی‌های بین المللی اظهار داشت: پیش از مهاجرت من از ایران جلسه‌ای با تاج داشتم و قرار شد در بازی‌های بین المللی به عنوان نماینده ایران قضاوت کنم.

او درباره معرفی کمک داوران خود به کمیته داوران گفت: من به افراد حاضر در کمیته داوران گفتم مشکلی با کمک داوران ندارم و با هر فردی کار می‌کنم.

داور فوتبال کشورمان در خصوص کنار گذاشته شدنش از لیست داوران بین المللی بیان کرد: مسئول کمیته داوران اظهار کرده از آن جایی که من سال گذشته در ایران قضاوت نکردم نمی‌توانم داور بین المللی کشورمان باشم.

فغانی در رابطه با استعلامی که کمیته داوران برای قرار دادن او در لیست داوران بین المللی گرفته، اظهار کرد: مسئولان کمیته داوران درباره این قانون از afc استعلام گرفته اند و مسئولان کنفدراسیون آسیا کار را به fifa واگذار کردند.

او افزود: فیفا به دلیل قضاوت من در لیگ معتبر استرالیا و قضاوت ۲ سال پیشم در لیگ ایران اعلام کرده که حضور من در لیست مشکلی ندارد.

فغانی ادامه داد: اعضای کمیته داوران ۵ نفر هستند و تعدادی از آن‌ها می‌گویند نام من در لیست امضاء شده در کمیته داوران بوده است.

فغانی خطاب به مسئولان بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان بین الملل فدراسیون می‌توانند از فیفا استعلام بگیرند و ببینند حضورم به عنوان نماینده ایران مشکلی دارد یا خیر؟

او ادامه افزود: خوشحالم که اگر در آینده برای کشور دیگری قضاوت کردم، مشکل از من نبوده و مسئولان داخلی من را کنار گذاشته اند.

داور کشورمان در پایان اظهار کرد: قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آخرین حضور من در میادین بین المللی بود و پس از آن قصد تدریس داوری داشتم و نمی‌خواستم به بدنم فشار وارد کنم. باید منافع ملی در این موضوع در نظر گرفته شود و تسویه حساب شخصی نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار