فرماندار شهرستان فامنین گفت: روند ابتلاهای جدید در شهرستان به ویروس کرونا صعودی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شماعی، فرماندار فامنین در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی کنترل و مقابله با کرونا شهرستان با بیان اینکه شهرستان فامنین از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد گفت:متاسفانه روند شیوع کرونا در این شهرستان همچنان صعودی است.

او افزود: جابجایی جمعیت، مهمانی های خانوادگی و استفاده نکردن برخی مردم از ماسک ،مهم ترین عوامل شیول ویروس کرونا در شهرستان است

فرماندار شهرستان فامنین عنوان کرد: بدلیل تداوم این شرایط بسیاری از محدودیت های اعمال شده در فروردین دوباره اجرا می شود و در صورت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی از سوی اصناف واحد های صنفی پلمب خواهند شد.

شماعی افزود: برگزاری هر گونه مراسمی با هر عنوان که در آن تجمع مردم باشد، ممنوع است.

امام جمعه شهر فامنین هم در این جلسه گفت: اولویت ما اجتناب از هرگونه اجتماع در شهرستان است و باید از اجتماعات خانوادگی، عروسی ها و تولدها جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح افزود: فرهنگ سازی، ایجاد احساس خطر در مردم و اجرای برخی از مصوبات بازدارنده می تواند باعث کنترل بیماری شود  در غیر این صورت روز به روز وضعیت شهرستان حادتر خواهد شد و افراد بیشتر در معرض خطر قرار خواهندگرفت.

او افزود: ایجاد مسئولیت اجتماعی برای رعایت شیوه نامه های های بهداشتی در اولویت شهرستان است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار