سومین شهید مدافع سلامت گلنار قیامتی کمک بهیار صبور، مهربان و فداکار همدانی پس از ۲۸ سال خدمت در مرکز آموزشی درمانی فاطمیه به علت ابتلا به کرونا آسمانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  دکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در پیامی با اعلام این خبر اظهار داشت: خبر شهادت مرحومه گلنار قیامتی کمک بهیار صبور، مهربان و فداکار همدانی که پس از ۲۸ سال خدمت صادقانه در مرکز آموزشی درمانی فاطمیه به علت ابتلا به بیماری کرونا آسمانی شد، در این روز‌های مبارزه با این بیماری منحوس، قلب مردم استان و همه ما را به درد آورد و موجب تأثر و تألم شدید قلبی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی همدان شد.

در ادامه این پیام آمده است: ملت ایران به انسان‌های شریف و ایثارگری همچون شهیده گلنار قیامتی که با خدا هم‌عهد شده‌اند، بر خود می‌بالد.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، این ضایعه غم‌انگیز و شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ پرستاری استان همدان، همکاران ایشان در مرکز آموزشی درمانی فاطمیه، مردم شریف استان و شهر همدان و تمامی خدومان شریف حوزه سلامت، تسلیت می‌گویم و برای آن زنده‌یاد، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترمشان، صبر و شکیبایی آرزومندم.

مراسم تشییع دومین شهیده مدافع سلامت استان همدان شهیده گلنار قیامتی کمک بهیار بیمارستان فاطمیه همدان با حضور مقامات استانی و همکاران و کادر درمانی استان در بیمارستان فاطمیه همدان برگزار شد.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.