سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه، در خصوص دیدار این تیم با تیم والیبال خاتم اردکان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال صحبت کرد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه، پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل تیم والیبال خاتم اردکان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بیان کرد: قبل از هر چیز باید به بازیکنان ۲ تیم، تبریک و خسته نباشید بگویم. فرهاد نفرزاده و تیمش، عملکرد بسیار خوبی ارائه دادند. هر ۲ تیم خوب بازی کردند.

او افزود: تیم والیبال خاتم اردکان، تیم خوبی است که عملکرد مناسبی هم داشت و خوشحال هستم که از زمان سوم به بعد بازی، توانستیم بازی را به سود خودمان رقم بزنیم.

اکبری ادامه داد: بازی نزدیکی از سوی هر ۲ تیم شاهد بودیم و تیم حریف در ست اول و دوم بهتر از ما بازی کرد و به پیروزی رسیدند، اما در مجموع، خوشحالم که برنده از میدان خارج شدیم و برای نفرزاده و همکارانش آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: به جز مردم و مسئولان، ما هم دوست داریم قهرمان لیگ والیبال شویم، اما برای قهرمان شدن باید تلاش کرد و جنگید. چند تیم امسال شانس قهرمانی دارند و ما هم در کنار آن‌ها برای رسیدن به این مقام می‌جنگیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار