رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امیدیه اقدامات انجام شده در بخش مرکزی و جایزان این شهرستان را تشریح کرد.

رضا بهمئی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اقدامات زیاد در حوزه راهداری در شهرستان و بخش‌های تابعه آن گفت: در بخش مرکزی ایمن سازی آبروها، نصب علائم ایمنی و شیار لرزاننده محور امیدیه-دیلم مسیر رفت و برگشت به طول ۲۴ کیلومتر انجام شده است.

او افزود: تعمیرات ۶ دستگاه آبروی فلزی در محور امیدیه و اهواز، بهسازی محور روستای ابوماصول غویله ابوطرفه به طول ۱۰ کیلومتر، تداوم عملیات بهسازی محور روستایی تنگ جعفر-آسیاب به طول ۵ کیلومتر، شانه سازی و رفع آبردگی و افزایش دید در قوس‌ها و تنقیه آبرو‌ها در محور امیدیه-اهواز به طول ۱۴ کیلومتر از دیگر اداره راهداری به شمار می‌روند.

بهمئی، خط کشی راه‌ها به طول ۵۰ کیلومتر، ایمن و آشکارسازی قوس‌ها و تقاطع‌های حوزه استحفاظی، اجرای آسفالت سطحی (فوک سیل) راه‌های روستایی به طول ۲۰ کیلومتر، نصب علائم ایمنی و ترافیکی در حوزه استحفاظی و محور‌های روستایی با اعتبار ۴ میلیارد ریال و نصب ۲۰ عدد تابلوی اطلاعاتی در حوزه استحفاظی را از دیگر اقدامات در بخش مرکزی شهرستان عنوان کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: لکه گیری هندسی با آسفالت گرم مخمور امیدیه-اهواز به طول ۷ کیلومتر، لکه گیری و چاله پرکنی با استفاده از ۳۰۰ تن آسفالت سرد، راه‌اندازی سامانه صدور بارنامه بار‌های ترافیکی در شهرستان امیدیه و توزیع بیش از ۲ هزار حلقه لاستیک سنگین و نیمه سنگین سهمیه دولتی این شهرستان انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امیدیه در تشریح اقدامات انجام شده در بخش جایزان اظهار داشت: اجرای آسفغ حفاظتی (فوگ سیل) راه‌های روستایی به طول ۲۰ کیلومتر، خط کشی راه‌های بخش جایزان به طول ۵۰ کیلومتر، احداث قرنیز و حفاظ پل‌ها به طول ۱۰۰ متر و ایمن سازی و نصب علائم ایمنی و ترافیکی تقاطع روستا‌ها در ۵ نقطه نیز صورت گرفت.

بهمئی، تعمیر و مرمت ۱۵ دستگاه ابنیه فنی محور غرب مارون بخش جایزان، تداوم عملیات بهسازی با آسفالت سطحی (چیپ سیل) محور شرق مارون به طول ۳ کیلومتر را دیگر اقدامات در بخش جایزان برشمرد.

براساس این گزارش، سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در جلسه توسعه عمرانی از رضا بهمئی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بخاطر عملکرد مثبت و تلاش‌های او در حوزه وظایف خود تقدیر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.