مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی و هنری به مناسبت هفته کتاب در این استان برنامه‌ریزی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این برنامه‌ها با هدف توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در شهرستان‌های مختلف استان سمنان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه بیست و هشتمین دوره هفته کتاب از ۲۴ آبان آغاز می‌شود اظهار داشت: برپایی نشست‌های کتابخوان، مسابقه و پویش‌های کتابخوانی، تقدیر از نویسندگان و مولفان استانی، برپایی سوگواره ترکیبی شعر سپید و داستان ۱۰۰ کلمه‌ای در قالب فضای مجازی، تجلیل از مسوولان کتابخانه‌ها و نشست‌های حافظ خوانی و مثنوی خوانی، از جمله این برنامه‌ها است.

فلاح با بیان اینکه در هفته کتاب چهارمین جائزه ادبی آهوی کومش به صورت مجازی برگزار می‌شود گفت: نشر داستان‌های کوتاه در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه سفیر هنر با موضوع خوشنویسی، آغاز جشنواره مجازی راز نیاز شامل مسابقه طراحی پوستر با موضوع نماز، معرفی مولفین و اهالی قلم، اهدا و توزیع کتاب در مدارس، موسسه ها، بازدید از موسسه‌های نشر و کتابفروشی‌ها و کتابخانه‌ها و رونمایی از ۲ عنوان کتاب، از برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت هفته کتاب در استان سمنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: به این مناسبت نمایشگاه مجازی تازه‌های نشر و نیز نشست‌های کتابخوان به صورت حقیقی و مجازی نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.