رئیس گروه طرح و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ و ۹۸ تسهیلات قرض الحسنه برای مراکز فرهنگی و هنری، سینمایی، مطبوعاتی، رسانه ای، فن آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهدی یونسی رئیس گروه طرح و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با هدف توسعه و رونق کسب و کار‌های فرهنگی بر اساس تفاهم نامه‌ای که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صندوق کارآفرین امید منعقد شده قابل پرداخت به متقاضیان است.

او افزود: تسهیلات مدنظر به طرح‌های مراکز فرهنگی، هنری، سینمایی، قرآنی به فن آوری اطلاعات، رسانه‌های دیجتال، امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی براساس شیوه نامه‌های ابلاغی معاونت‌های تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع و پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید


رئیس گروه طرح و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند به سامانه تحفه https://tohfeh.farhang.gov.ir مراجعه و با توجه به رسته‌ی فعالیت در موارد ذکر شده برای ثبت نام اقدام و کاربرگ مدنظر را تکمیل و مستندات لازم را بارگذاری کنند.

یونسی بیان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ثبت نام و سایر موارد می‌توانند به قسمت رابطین صندوق کارآفرینی امید در معاونت‌های تخصصی وزارت متبوع با شماره تماس‌های اعلام شده در سامانه تماس بگیرند و رفع مشکل کنند.

او تصریح کرد: همچنین متقاضیانی که در سامانه ثبت نام شان کامل باشد بررسی خواهند شد و تصویب طرح‌ها طبق شیوه نامه تا سقف یک میلیارد ریال به عهده کارگروه استانی و مبالغ بالاتر بر عهده کارگروه ملی است.

انتهای پیام //ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار