مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: اعضای این کانون موفق به کسب ۲ مدال و یک دیپلم افتخار در مسابقه بین المللی نقاشی "دست‌های پاک، نجات بخش زندگی" شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: اعضای این کانون موفق به کسب ۲ مدال و یک دیپلم افتخار در مسابقه بین المللی نقاشی "دست‌های پاک، نجات بخش زندگی" شدند.

محمدجواد محمدی اعلام کرد: نورا شجون نژاد عضو مرکز شماره پنج خرم آباد دیپلم افتخار این رقابت بین المللی را کسب کرد، آیدین بداق عضو مرکز شماره سه خرم آباد و امیرحسین غلامی عضو کارگاه نقاشی کانون لرستان موفق به دریافت مدال برنز شدند.

او اظهار داشت: بیش از ۹ هزار اثر ۲۷ کشور از جمله ایران در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان با عنوان «دست‌های پاک، نجات بخش زندگی» ارائه شد که از این تعداد هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه یافتند.

باتوجه به همه گیر شدن کرونا، این مسابقه را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان دانشگاه ژنو سوییس به عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار، با هدف فرهنگ‌سازی در حوزه بهداشت فردی و جمعی طراحی و برگزار کرد.

در حال حاضر ۱۷ مرکز فرهنگی هنری ثابت، هفت کتابخانه سیار و ۲ مرکز پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان فعال است و بیش از ۴۰ هزار نفر عضو این کانون هستند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.