کارآفرین روشندل شیرازی که به دنبال اشتغالزایی برای نابینایان و روشندلان است، تاکنون موفق شده برای تعدادی از افراد این قشر، فرصت‌های شغلی ایجاد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلودار امیری متولد سال ۱۳۴۹ با مدرک دیپلم از رشته علوم انسانی و کشاورزی مرتعداری است، از سال ۱۳۸۲ به عنوان کارآفرین در شیراز در حال فعالیت است.

او از سال ۱۳۸۲ پس از ثبت شرکت در زمینه تامین نیرو در زمینه تاسیسات، طبخ و توزیع، تامین خودرو، تامین نیروهای کادر اداری سازمان‌های دولتی مشغول به فعالیت است.

ریسک‌پذیری، مرا در رسیدن به اهدافم مصمم‌تر می‌کند

جلو دار امیری کارآفرین روشندل شیرازی که هم برای نابینایان و هم برای افراد بینا شغل ایجاد کرده است، گفت: اگر تولیدکننده‌ای بیابم که دستگاهی ارائه کند تا نابینایان توانایی کار با آن را داشته باشند، فرصت‌های شغلی جدیدی برای نابینایان جویای کار فراهم می کنم.

او، بیان کرد: در حال حاضر در شرکت کاردان تلاش شیراز ۵۰۰ نیرو در ادارات دولتی را مدیریت می‌کنم و در حمل و نقل درون شهری مدیریت تاکسی بی‌سیم رسانه را عهده‌دار هستم.

امیری، تصریح کرد: بخشی از شرکت کاردان تلاش شیراز را به بازاریابی با حضور ۱۲ نفر از نابینایان اختصاص داده ام.

این کار آفرین روشندل، ادامه داد: رمز موفقیت من علاقه به شغلم است و ریسک‌پذیری ، مرا در رسیدن به اهدافم مصمم‌تر می‌کند که با تلاش مضاعف به این اهداف نزدیک شوم.

او، افزود: همیشه فکر می‌کردم روزی کارآفرینی باشم که بتوانم افراد زیادی را صاحب شغل و درآمد کنم و از این بابت خوشحالم که به هدف خود رسیده ام.

امیری، اضافه کرد: به حمایت مسئولان برای ایجاد شغل‌های بیشتر نیاز داریم اما متاسفانه مطالبات ما، تنها در حد خواسته باقی می ماند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.