فرماندار بروجن گفت: روند اجرایی طرح‌های راه و شهرسازی در این شهرستان مطلوب، اما تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از آن‌ها ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست بررسی روند عملیات اجرایی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان اظهار داشت: روند اجرایی طرح‌های راه و شهرسازی در این شهرستان مطلوب، اما تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از آن‌ها ضروری است.

او افزود: عملیات اجرایی باند دوم نقنه به همگین با ۱۱ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده و تا شش ماه دیگر قابل بهره برداری است.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: تکمیل و بهره برداری ۳.۵ کیلومتر باقی مانده جاده چهارخطه شهرکرد به بروجن و همچنین اصلاح ورودی و خروجی شهر‌های سفید دشت و فرادنبه و اتصال آن به جاده شهرکرد به بروجن به زودی انجام خواهد شد.

او ادامه داد: اصلاح سه راهی‌ها و تقاطع‌های جاده بروجن به لردگان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد و در همین راستا چهارخطه مسیر بروجن به کره بس تا پایان سال جاری بهره برداری می‌شود.

ملکی خواستار پیگیری ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اصلاح و ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر سفید دشت شد.

او گفت: قبل از بهره برداری کامل از جاده چهارخطه بروجن به لردگان باید تمامی زیرگذرها، کنارگذر‌ها و راه‌های دسترسی شهری و روستایی تکمیل شود.

ملکی افزود: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی بروجن موظفند برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای این شهرستان به خصوص در حوزه راه و شهرسازی تلاش و همکاری داشته باشند و در این راستا هیچ گونه کوتاهی و سهل انگاری از هیچ مدیری پذیرفته نیست.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار