رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: رعایت تمام صنوف طی سه روز سپری شده از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی، قابل پذیرش است حدود ۷۰ درصد از صنوف تابعیت از قانون دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رامین پهلوانی در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در خصوص اصناف، طبق مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مشاغل گروه ۲، سه و چهار در شهر کرمانشاه از ساعت ۶ عصر به مدت یک‌ماه (از ۲۰ آبان‌ماه تا ۲۰ آذرماه) باید تعطیل کنند.

او ادامه داد: هشت اکیپ شامل بازرسانی از اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، بهداشت، اجرائیات شهرداری، صمت (صنعت، معدن و تجارت)، فرمانداری به همراهی یگان‌های امدادی و پلیس اماکن توسط هشت خودرو ون که شهرداری در اختیار آن‌ها قرار داده نظارت از هشت منطقه شهر کرمانشاه را از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه بعدازظهر هر روز در زمان اجرای طرح برعهده دارند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: رعایت تمام صنوف طی سه روز سپری شده از انجام طرح قابل پذیرش است حدود ۷۰ درصد از صنوف تابعیت از قانون دارند، البته ۳۰ درصد باقی‌مانده هم عنادی با قانون ندارد مشکلات خاص خود از جمله مستاجری، بدهی و... را دارند.

او با بیان اینکه حفظ سلامتی مردم ملاک عمل است، گفت: مشکلات اصناف را درک می‌کنیم دولت، استاندار واداره مالیات قول‌هایی را برای کمک به اصناف داده‌اند و ما پیگیر احقاق حق برای صنوف هستیم.

پهلوانی از صنوف شهر کرمانشاه خواست که در اجرای این طرح بیشترین همکاری را با گشت‌های نظارتی داشته باشند و افزود: اعمال این طرح کارشناسی شده و براساس تصمیمات کشوری است و ما مجری برنامه و طرح هستیم که ابتدا اقدام به تذکر لسانی می‌کنیم در صورت عدم توجه جرایم، پلمب، لغو مجوز و برخورد قضایی را خواهیم داشت.

او  در پایان، از اصناف واقع در مسکن، دولت‌آباد، جعفرآباد، وزیری، بازار روز و الهیه درخواست همکاری بیشتری را داشت و افزود: با توجه به شیوع بالای بیماری کرونا ویروس، سلامتی خود صنوف هم در خطر است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.