معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایرگفت: ۹۹ درصد اصناف ملایر در اجرای مصوبه ستاد کرونا همکاری کردند.

اصناف ملایر در اجرای مصوبه ستاد کرونا خوش درخشیدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایربیان کرد: از ۲۰ آبان که مصوبه ممنوعیت فعالیت واحد‌های صنفی پس از ساعت ۱۸ عصر به استثنای داروخانه‌ها و صنوف مرتبط با تامین مایحتاج مردم اجرایی شد، تاکنون ۹۹ درصد از اصناف و کسبه این شهرستان همراهی لازم را در این زمینه داشتند.
اوافزود: اصناف، کسبه و بازاریان ملایر از زمان اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا، همراهی بی‌نظیری با اجرای این مصوبه داشتند و این همکاری آن‌ها ستودنی است.

این مسئول اظهار داشت: در سه روز گذشته فقط ۲ واحد متخلف در این زمینه پلمب شد و حتی یک واحد صنفی که بخواهد مقابل این مصوبه مقاومت کند و واحد خود را تعطیل نکند، وجود نداشت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر افزود: بی‌تردید بدون همراهی اصناف، کسبه، بازاریان و شهروندان ملایری توفیق ما در مهار ویروس کرونا و گذر از پیک خطرناک این بیماری میسر نخواهد شد و همچنان به همراهی مردم نیاز داریم.

فارسی با اشاره به تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه گفت: از زمان اعلام تعطیلی این واحدها، چند مورد تخلف مشاهده شد که به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا و فعالیت به صورت زیرزمینی چند آرایشگاه زنانه در ملایر پلمب شد.

او گفت: ضروری است واحد‌های مرتبط با مراسم‌های عروسی به برگزارکنندگان عروسی خدمات ندهند تا از این شرایط عبور کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: با برگزاری هرگونه مراسم عروسی، عزا و تجمع برخورد قانونی می‌شود.

وی اعمال محدودیت‌های جدید را در خصوص حفظ سلامت مردم و کاهش ورودی بیمارستان‌ها دانست و افزود: هم اکنون ملایر در وضعیت قرمز است و کادر درمان شرایط سخت و دشواری را سپری می‌کنند.

فارسی ادامه داد: نظارت و بازرسی‌ها توسط ۱۶ تیم متشکل از روسای بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان، روحانیان و حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، سازمان‌های مردم نهاد، هیات اندیشه‌ورزان جوان، خبرنگاران و اعضای ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان همچنان تداوم دارد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.