فرماندار اسدآباد از اهدای یک قطعه زمین به ارزش پنج میلیارد تومان از سوی یک خیر اسدآبادی به مؤسسه دارلایتام و مساکین صاحب الزمان (عج) این شهرستان خبر داد.

اهدای زمین ۵ میلیاردی به یک مؤسسه خیریه اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اهداء زمین ۵ میلیاردی به یک مؤسسه خیریه اسدآباد، گفت: این قطعه زمین به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع به صورت چهاردیواری و شناژبندی و سوله و فنداسیون دارای مجوز واحد تولیدی واقع در بهراز روبروی کارخانه رنگ است که این خیر نیک اندیش به نام حاج فرج الله کرمیان، برادر شهید والا مقام ذبیح الله کرمیان مکان فوق را به مؤسسه دارالایتام برای  راه اندازی، ایجاد و احیای واحد تولیدی خدماتی اهداء کرده است.

او افزود: با راه اندازی و احیای واحد تولیدی خدماتی در این مکان بنا به نیت اهداکننده قرار است درآمد آن صرف اقدامات خیرخواهانه مؤسسه درالایتام و مساکین صاحب الزمان (عج) اسدآباد شود و کارکنان آن از افراد زیر پوشش مؤسسه خیریه باشند.

درویشی بیان کرد: یکی از اساسی‌ترین اهداف مؤسسه خیریه دارالایتام و مساکین اسدآباد سرپرستی و حمایت مالی و معنوی از ایتام، نیازمندان و خانواده‌های بی سرپرست شهرستان است که به همین منظور سرپرستی بیش از ۱۵۰ نفر از ایتام و تعداد زیادی از نیازمندان شهرستان مورد پذیرش حامیان قرار گرفته و هر یک از این ایتام حداقل دارای یک حامی هستند و از نظر مالی و معنوی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

فرماندار شهرستان اسدآباد اظهار داشت: اسدآباد کمبود مؤسسات خیریه دارالایتام دارد و کمبود چنین موسساتی احساس می‌شود و قطعاً وجود مراکز خیریه از نقش مهمی در رسیدگی بیشتر به نیازمندان برخوردار خواهد بود.

او یادآور شد: پیشگامی نیکوکاران نیک اندیش اسدآبادی در کمک به تسهیل امور خیریه این مؤسسات قطعاً تأثیر بسزایی در خدمات رسانی هر چه بهتر در کنار دیگر دستگاه‌های حمایتی به نیازمندان جامعه خواهد داشت.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.