جهانگیری بر تشدید برخورد با متصرفان اراضی دولتی و فضای سبز در شهرستان اندیمشک تاکید کرد.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه سودجویان با تصرف اراضی دولتی و کشاورزی خسارت زیادی به شهرستان وارد می‌کنند، گفت: برخورد جدی و قانونی با متصرفان فضای سبز باید در دستورکار قرار گیرد.

او افزود: این تصرف‌ها سبب بروز چالش‌های حاشیه نشینی، معضلات اجتماعی ناشی از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تضییع حق و حقوق عمومی مردم و بیت المال می‌شود.

جهانگیری با اشاره به اینکه برخی سودجویان حتی بستر رودخانه‌ها را هم تصرف کرده اند که با پاسخ قاطع قانونی مواجه خواهند شد، اظهار داشت: برخورد دستگاه‌های ذیربط با زمین‌خواری و تغییر غیرقانونی عرصه کشاورزی امری ضروری است، ضمن اینکه تغییر کاربری اراضی زراعی و تصرف اراضی ملی خلاف قانون است و افرادی که در این زمینه قانون شکنی کنند، بازخواست می‌شوند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه گروه‌های بازرسی ضمن بررسی هرگونه تخلف در این حوزه، با قانون‌شکنان برخورد قاطع خواهند کرد، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید از ارائه هرگونه خدمات به متخلفانی که ساخت‌وساز غیرمجاز دارند، خودداری کنند، چراکه حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و ملی از دغدغه‌های مهم مسئولان شهرستان است و در این رابطه باید با قاطعیت وارد عمل شوند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تصرف اراضی ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار