نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از تامین آب و قیمت خرما، حل مسائل خرما را از اولویت‌های امروز این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس در جمع اهالی روستای زیارت بیان کرد: مسئولان شأن و جایگاهی جز خدمت به مردم ندارند و ضمن حمایت از مدیرانی که از مشکلات مردم گره‌گشایی می‌کنند، مقابل مدیرانی که کم‌کاری و اهمال کنند خواهیم ایستاد.

او با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است، افزود: فشار اقتصادی زیادی به مردم وارد شده و این وضعیت حاصل تفکری است که حل همه مشکلات را در مذاکره با غرب می‌داند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:مشکلات کشور راه حل دارد؛ به شرطی که منافع مردم در اولویت مسئولان قرار گیرد و شبانه روزی فعالیت کنند.


بیشتر بخوانید


رضایی با اشاره به مسائل کشاورزان ادامه داد: کانال‌های زهکشی روستای زیارت نیاز به لایروبی دارد و باید تلاش جدی برای حل این معضل انجام گیرد.

او با بیان اینکه افزایش آب‌بها با وجود کاهش قیمت خرما و افزایش هزینه زندگی منطقی نیست، تاکید کرد: انتظار و خواسته ما بازگشت آب‌بها به نرخ قبل یا بخشودگی آن به کشاورزان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با ابراز نارضایتی از وضعیت خرما به‌ویژه در حوزه تأمین آب و قیمت خرما بیان کرد: حل مسائل خرما از اولویت‌های امروز دشتستان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.