سامانه پیامکی ارسال نتایج تست کرونا در معاونت بهداشت نیشابور راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،عصمت تقی آبادی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: سامانه پیامکی ارسال نتایج تست کرونا در معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور راه اندازی شد.
او افزود: هدف از راه اندازی این سامانه، رفاه حال همشهریان و جلوگیری از مراجعه حضوری آنان برای دریافت نتیجه تست کرونا است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: متاسفانه در بسیاری از موارد، ایجاد تجمعات کوچک و بزرگ، به هر بهانه‌ای می‌تواند باعث انتقال بیشتر ویروس شود؛ لذا این سامانه از تاریخ بیست و دوم آبان ماه راه اندازی شد تا از این به بعد نتایج تست‌های کرونا به صورت پیامکی به مراجعین ارسال شود.

بیشتر بخوانید


تقی آبادی بیان کرد: درزمان مراجعه همشهریان به مراکز خدمات سرپایی کرونا در سراسر شهرستان، شماره تلفن همراه فرد اخذ می‌شود تا نتیجه به صورت پیامکی برای آن‌ها ارسال شود.

او تصریح کرد: در صورتی که مراجعان نیاز به دریافت کتبی آزمایش داشته باشند می‌توانند به لینک مربوطه که در پیامک ارسالی ذکر شده است مراجعه و علاوه بر دریافت پرینت نتیجه آزمایش، آموزش‌های بهداشتی لازم را نیز دریافت کنند.


انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی پیوندی
۱۸:۵۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
جواب تست کرونا