کارشناس آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: ۵۰۰ سرباز وظیفه با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، ۴ مهارت بخش کشاورزی را فرا می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وحید نیاکان کارشناس آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با اشاره به امضای تفاهم نامه مهارت آموزی سربازان وظیفه بین وزارت جهاد کشاورزی و ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: این تفاهم نامه در جهت اجرای طرح‌های مهارت آموزی اشتغال ویژه سربازان و با هدف توانمندسازی این گروه در اشتغالزایی پس از دوره سربازی است.

او با اشاره به اینکه این آموزش‌ها ۳ تا ۵ روزه و با نگاه به ایجاد اشتغال زود بازده است، افزود: این مدیریت، دوره‌های آموزشی پرورش بوقلمون، پرورش مرغ محلی، پرواربندی گوسفند داشتی، کشت گیاهان دارویی را برای سربازان وظیفه برگزار خواهد کرد.

کارشناس آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان کازرون تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی پیش بینی شده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمندانه برگزار و سربازان وظیفه‌ای که در این دوره‌ها شرکت و آزمون‌های تئوری و عملی را با موفقیت پشت سر بگذارند موفق به دریافت گواهینامه آموزشی می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار