تأکید امام جمعه همدان بر به روز بودن شورای فرهنگ عمومی استان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: شورای فرهنگ عمومی استان با رویکرد جدیدی از این پس عمل خواهد کرد.

تأکید امام جمعه همدان بر به روز بودن شورای فرهنگ عمومی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در شورای فرهنگی استان اظهار داشت: انتظار این است که شورای فرهنگ عمومی به روزتر، عملیاتی‌تر و فعال‌تر عمل کند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی از کارشناسان و صاحب نظران خواست کمیته‌های تخصصی را برای بررسی وضعیت فرهنگ جامعه، آسیب‌های اجتماعی، جمعیت و چالش‌های پیش رو تشکیل دهند.

او با اشاره به اینکه کمیته‌های تخصصی باید طرح و برنامه داشته باشند و سند فرهنگی تهیه کنند، اظهار داشت: باید از نظرات کارشناسان و دلسوزان به بهترین شکل استفاده کرد و در این صورت است که می‌توان به عملکرد شورای فرهنگ عمومی امیدوار بود.

استاندار همدان هم با تأکید بر اجرایی شدن مصوبات این شورا گفت: دستگاه‌های مختلف استان امکانات خوبی دارند و باید از این توان در راستای ارتقای فرهنگ عامه استفاده کرد.

سعید شاهرخی افزود: در کمیته‌های تخصصی باید از ظرفیت‌های علمی و عملی متخصصان استفاده شود حتی اگر فردی خارج از فضای اداری هم باشد.

تعدادی از کارشنانسان و اعضای شورای فرهنگ عمومی از جمله مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز پیشنهاد داد تا برای شخصیت‌های مطرح استان برندسازی بیش از گذشته انجام شود و با افزایش مشارکت مردم، ضمانت اجرایی مصوبات بالاتر برود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.