تداوم ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان تا سه‌شنبه

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:بارش پراکنده همراه با ناپایداری‌های ضعیف برخی مناطق به ویژه مناطق غرب و شمال غرب استان اصفهان را از شامگاه امروز و در روزهای دوشنبه و سه شنبه در برمی‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان به تداوم ناپایداری‌های جوی در سطح استان اصفهان در این هفته اشاره و اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان در ساعات ابتدایی روز غبار صبحگاهی را شاهد هستیم.

او ادامه داد: بارش پراکنده همراه با ناپایداری‌های ضعیف برخی مناطق به ویژه مناطق غرب و شمال غرب استان را از شامگاه امروز و در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در برمی‌گیرد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۵ و یک درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند اضافه کرد: خور وبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و فرودگاه اصفهان با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار