مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت گفت: دستگاه ها، ادارات و خیرین حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بخش کرونای بافت کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سلطانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت گفت: ۶۳ درصد تخت‌های کرونایی شهرستان بافت تکمیل است و درحال حاضر ۵۳ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در این بخش بستری هستند.

او با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و روند کاهشی بیماران بستری و به دنبال آن، کاهش مرگ و میر در بیمارستان بافت پس از اعمال محدودیت‌ها افزود: الزام رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید جزئی از فرهنگ سلامت مردم باشد و از دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی به شدت بپرهیزند.

سلطانی ضمن تشکر از اصناف، ادارات و سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها تصریح کرد: اگر تعطیلی آن‌ها به همراه تعطیلی دورهمنشینی‌های خانوادگی باشد ما می توانیم بیماری را کنترل کنیم.

او با تشکر از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان بافت گفت: با توجه به شرایط سخت بیماری کرونا، ادامه کار این پرسنل بواسطه عشق به کار و علاقه به همنوعان است که در وجود تک تک پرسنل موج می‌زند.

سلطانی از خداوند متعاول برای کادر درمان در سراسر آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

او با اشاره به کمک‌های یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی شرکت ها، نهادها و خیرین بافت افزود: در همان اوایل شیوع ویروس کرونا، شرکت احیاء استیل فولاد بافت با کمک ۹۰۰ میلیون ریالی خود بخش کرونای بیمارستان بافت را تجهیزکرد که جای قدردانی دارد.

سلطانی تصریح کرد: در ادامه مسیر، خیرین شهرستان بافت نیز با کمک‌های مالی، تهیه ماسک، دستگاه‌های ونتیلاتور این مجموعه را یاری کردند که از خداوند متعال برایشان آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون داریم.

 او ضمن گلایه مندی از اندک افرادی که توصیه‌های ستاد کرونا را جدی نمی‌گیرند، بیان داشت: با هرگونه تجمع و برگزاری مراسم عروسی و عزا در سطح  شهرستان طبق مصوبات ستاد ملی کرونا با دستور دادستانی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.