بیرانوند گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، انبار‌های شهرستان بندر ماهشهر ساماندهی می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر گفت: جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با حضور مدیرکل انتظامی و مرزی استانداری خوزستان، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان و مدیران دستگاه‌های ذیربط با موضوع بررسی وضعیت انبار‌های کالا برگزار شد.

او افزود: به منظور ساماندهی انبار‌های کالا در سطح شهرستان در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای جهت انجام این امور با حضور دستگاه‌های ذیربط تشکیل شود و طی ۲ ماه نسبت به شناسایی و ساماندهی انبار‌های غیر استاندارد و سایر انبار‌های موجود اقداماتی صورت گیرد.

بیرانوند اظهار داشت: این کمیته همزمان با شناسایی و ساماندهی انبار‌های شهرستان، هر ۱۵ روز یکبار جلسه بررسی روند اجرای طرح را برگزار کرده و ادارات مربوطه موظف هستند عملکرد خود را در صحت سنجی گزارشات و بازرسی‌های صورت گرفته در اختیار اداره صمت بندر ماهشهر به عنوان دبیر این کمیته جهت ارسال ارائه به دستگاه‌های مسئول در استان، قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: امیدواریم در مدت زمان تعیین شده طرح بتوانیم نسبت به شناسایی و ساماندهی انبار‌های شهرستان بطور جامع موفق بوده و از سوءاستفاده سودجویان، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز در شرایط تحریم جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار