معاون فرماندار ریگان گفت: به منظور ترویج کتابخوانی به زودی طرح کوله کتاب در روستا‌های محروم شهرستان ریگان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شعبان بلوریان، معاون فرماندار ریگان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان با بیان اینکه به زودی طرح کوله کتاب در روستا‌های محروم شهرستان ریگان اجرا خواهد شد، گفت: در این طرح، کتاب‌ها در کوله‌هایی با گنجایش هر کوله ۴۰ کتاب در روستا‌های ریگان توزیع و به مدت ۳ ماه در اختیار اهالی قرار خواهند گرفت.

او  افزود: با اتمام در هر کدام از روستا‌ها، طرح در روستایی دیگر آغاز تا همه روستا‌های ریگان از کتاب و کتابخوانی بهرمند شوند. 

بلوریان بیان کرد: انسان‌ها با بعضی از کتاب‌ها زندگی می‌کنند و سال‌های سال یک کتاب را مطالعه می کنند تا از حلاوت آن به طور کامل بهره مند شوند.

او با بیان اینکه کتاب خوب، کتابی است که از خواندن آن لذت ببریم و این کتاب است که جای خودش را باز می‌کند، تصریح کرد: همه ما باید  با  تلاش خود، لذت کتابخوانی را در جامعه ترویج کنیم. 

 محسن شهسواری، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ریگان نیز در این جلسه گفت: تمامی برنامه‌های ما در حوزه کتاب و کتابخوانی در فضای مجازی بارگذاری و در اختیار عموم قرار داده شده است.

او برگزاری مسابقات نقاشی با موضوعات مختلف را از دیگر برنامه‌های کتابخانه عمومی شهرستان ریگان عنوان کرد و بیان داشت: شهرستان ریگان در جشنواره رضوی استان کرمان، رتبه دوم را کسب  کرد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار