تیم‌های باقرزاده بابلسر و ایرانشید چالوس در روز دوم مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور پیروز از میدان خارج شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم باقرزاده بابلسر نخستین بازی خود در مسابقات والیبال لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور، جام سردار شهید سلیمانی را با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل خوش سیمای آمل در سالن حسین رضا زاده اردبیل پشت سر گذاشت.

در دست اول این مسابقه، تیم آمل با حساب ۲۵ بر ۲۳ به برتری دست یافت، ولی در ادامه این شاگردان اسحاق عباسی بودند که در ۳ دست به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ حریف را از پیش رو برداشتند.

تیم زنده یاد باقرزاده بابلسر پس از استراحت در روز اول رقابت‌ها و پیروزی روز دوم مقابل خوش سیما آمل در ادامه رقابت‌ها روز سه شنبه به مصاف صنایع اردکان می‌رود.

ایرانشید چالوس دیگر تیم پیروز مازندرانی در دومین روز بازی‌های لیگ دسته اول والیبال کشور بود که با حساب ۳ بر ۱ رعد پدافند قم را شکست داد.

در اولین دست بازی رعدپدافند به برتری دست یافت، ولی در ۳ دست بعدی ورق کاملا برگشت و این چالوسی‌ها بودند که با کسب امتیاز‌های پی در پی از حریف خود فاصله گرفتند و در نهایت بازی را با برتری به پایان رساندند.

سامسونگ قائمشهر هم با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب صنایع اردکان شد.

این تیم که در بازی روز نخست به خوش سیمای آمل باخته بود تنها در دست سوم بازی حریف اردکانی خود را از پیش رو برداشت.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۸ تیم از ۲۴ آبان ماه در دو گروه مقدماتی برگزار می‌شود که در گروه ب تیم‌های مازندرانی زنده یاد باقرزاده بابلسر، سامسونگ قائمشهر، ایرانشید چالوس و خوش سیمای آمل با تیم‌های رعد پدافند قم، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان و هوشیار تبریز به میزبانی اردبیل رقابت می‌کنند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.