معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: حقوق و مزایای کارکنان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در این ماه بدون هیچ تاخیری و یک روز مانده به آخر ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در ادامه بازدید‌های هفتگی، تیم بازرسی امروز از کارخانه قند، لبنیات و همچنین واحد دامپروری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بازدید کردند و با برگزاری پنجمین جلسه نظارتی با حضور مدیرعامل شرکت عملکرد یک هفته گذشته مورد ارزیابی قرار دادند.

او ادامه داد: خوشبختانه تعهدات مربوط به برداشت محصولات و کشت‌های پاییزه برابر تقویم زراعی ادامه دارد و تیم بازرسی سازمان خصوصی سازی نیز بر این موضوع نظارت دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همچنین از تعدادی از واحد‌های کشت گلخانه‌ای فلفل و گوجه فرنگی مجتمع گلخانه‌ای ۱۶۰۰ هکتاری مغان بازدید کردند.

عزیزی اظهار کرد: با توجه به افزایش تدریجی برودت هوا و امکان سرمازدگی محصولات در رابطه با تزریق گاز یکی از واحد فعال برای شرکت گاز و پیمانکار شبکه گازرسانی شرکت شهرک‌های کشاورزی ضرب العجل دو روزه تعیین شد.

او اضافه کرد: در رابطه با سوخت مورد نیاز (گازوئیل) نیز به صورت تلفنی هماهنگی لازم با مدیرعامل شرکت نفت استان و شهرستان پارس آباد بعمل آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.