۵۷طرح از هشترود در نمایشگاه ربع رشیدی ثبت‌نام کرده‌اند

فرماندار هشترود گفت: تاکنون ۵۷ طرح از این شهرستان برای حضور در نمایشگاه ربع رشیدی ثبت‌نام کرده‌اند و شهرستان از این نظر پس از تبریز رتبه دوم استانی را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود گفت: تاکنون ۵۷ طرح از این شهرستان برای حضور در نمایشگاه ربع رشیدی ثبت‌نام کرده‌اند که از این  تعداد طرح ۵۶ مورد ایده و یک مورد هم در زمینه تجاری سازی محصول است.

او گفت: پارسال این شهرستان با ۱۴۳ طرح در نمایشگاه، رتبه چهارم از نظر تعداد طرح را در اختیار داشت که امیدواریم تا زمان برپایی نمایشگاه، رکورد پارسال را بشکنیم.

امینیان افزود: افراد می‌توانند ایده‌های خود را در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ... برای ارائه به این نمایشگاه مطرح کنند تا حضور شهرستان در این نمایشگاه پررنگ‌تر شود.

امینیان با بیان اینکه نمایشگاه ربع رشیدی فرصتی جهت تجاری سازی ایده‌های نو و طرح‌های فناورانه است افزود: دانشگاه‌ها و مراکز رشد و نو آوری باید  پیوند خود را با صنعت  بیشتر کنند تا شاهد رشد همه جانبه جامعه باشیم.

او در مورد برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی گفت: امسال این نمایشگاه به صورت مجازی از ۲۲ تا ۲۸ آذر ماه برگزار خواهد شد و امکان ثبت نام به شکل مجازی و طراحی غرفه به صورت سه بعدی و بازدید متخصصان، فناوران و عموم مردم فراهم شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.