فرماندار خرم آباد گفت: پس از بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان در راستای مصوبه ستاد استانی کرونا مبنی بر تعطیلی کسبه و بازار پس از ساعت ۱۸ صاحبان یک هزار و ۱۰۰ واحد صنفی تذکر گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،جعفر طولابی،فرماندار خرم آباد اظهار داشت: در جریان  بازرسی‌ها تعداد هشت هزار واحد کسب و کار و ۱۸ پاساژ مشمول محدودیت در ساعت ۱۸ شدند که از این بین صاحبان یک هزار و ۱۰۰ واحد پس از دریافت تذکر اقدام به بستن واحد صنفی مربوطه کردند.

او افزود: این بازرسی‌ها در تاریخ ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹ و با همکاری گروه‌هایی متشکل از نمایندگان اصناف، اماکن نیروی انتظامی، سازمان صمت، بسیج و دیگر نهاد‌های مربوطه تحت نظارت فرمانداری شهرستان خرم آباد انجام شد.

او تصریح کرد: همچنین تعداد هفت واحد صنفی پس از دریافت اخطار پلمب اقدام به بستن کسب و کار خود در ساعت مربوطه کردند، تعداد هفت واحد کسب و کار نیز که صاحبان آن‌ها بی توجه به تذکر و اخطار‌های داده شده بودند توسط پلیس اماکن نیروی انتظام پلمب شد.

طولابی تاکید کرد: شهروندان باید ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و شستن دست‌ها در فواصل کوتاه مدت، از حضور در مهمانی‌های خانوادگی و مراسم شادی و عزا نیز پرهیز کنند.

او اضافه کرد: همچنین کسبه و بازاریان نیز در صورت عدم رعایت و توجه به اخطار‌ها با آن‌ها برخورد می‌شود و مجبور به پلمب واحد کسب و کار آن‌ها خواهیم شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.