بابسته اخبار انتظامی امروز ۲۶آبان ۹۹همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  در بسته اخبار انتظامی امروز می خوانید:

توقیف پژو با ۲۵۶ کیلوگرم مواد افیونی در ارزوئیه

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و کشف ۲۵۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات پلیس شهرستان ارزوئیه خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس ارزوئیه هنگام کنترل خودرو‌ها در محور روستایی صوغان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

او افزود: راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران از صحنه متواری و در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت ضربتی، خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه قاچاقچیان با استفاده از پوشش گیاهی و کوهستانی بودن منطقه متواری شدند، گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۰۵ کیلوگرم تریاک و ۱۵۱ کیلوگرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد گفت: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و شهروندان می‌توانند موارد مشکوک این حوزه را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

واژگونی موتورسیکلت حادثه آفرید

فرمانده انتظامی شهرستان راور از فوت راکب ۳۳ ساله یک دستگاه موتورسیکلت بر اثر واژگونی در محور روستایی "خورند" خبر داد.

سرهنگ علیرضا سوری گفت: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در محور روستای خورند بلافاصله گشت پلیس و عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت بنا به دلایلی واژگون و راکب موتورسیکلت که جوانی ۳۳ ساله بود به شدت مجروح و به رغم تلاش عوامل اورژانس در حال انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راه علت حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به جهت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده اند، تصریح کرد: جای خالی کلاه ایمنی در این حادثه نیز به پایان زندگی یک شهروند ختم شد از این رو به شهروندان توصیه می‌شود هنگام استفاده از موتورسیکلت حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کشف ۲۸۶ کیلوگرم تریاک در عملیات تکاوران پلیس

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸۶ کیلو و ۵۶۵ گرم تریاک در عملیات تکاوران یگان ۱۱۶ شهرستان کهنوج خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان"کهنوج"با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای حمل محموله مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با گشت زنی در محدوده روستای"سبزگزی" از توابع شهرستان "عنبرآباد"، پس از مشاهده خودروی حامل مواد مخدر به آن دستور ایست دادند که راننده با بی توجهی به ایست پلیس از محل متواری و در ادامه با عکس العمل ماموران خودرو متوقف شد اما راننده با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

سردار ناظری بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۱۳۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و در ادامه این عملیات ماموران با بازرسی از منزل قاچاقچیان ۱۴۷ کیلو و ۱۶۵ گرم تریاک دیگر را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره اینکه در این عملیات در مجموع ۲۸۶ کیلو و ۵۶۵ گرم تریاک از قاچاقچیان کشف شد بیان داشت: تلاش پلیس برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد و قطعا اجازه نخواهیم داد سوداگران مرگ به اهداف شوم خود برسند.

دستگیری سارقان کابل برق در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری سارقان سیم و کابل برق و کشف ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر جیرفت، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: سرانجام با پی جویی ماموران در این خصوص ۳ سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: در این راستا ۲۰۰ متر سیم و کابل برق و ۳۰ متر لوله مسی اسپلیت نیز کشف شد.

کشف ۶۰ تن گندم احتکار شده در کرمان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۰ تن گندم احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ ملیون ریال در شهر کرمان خبر داد.

سردار "عبدالرضا ناظری" گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در تداوم طرح سراسری مبارزه با احتکار و گران فروشی اقلام اساسی و ضروری از دپوی گندم احتکار شده در شهر کرمان مطلع شدند.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از انبار مورد نظر ۶۰ تن گندم احتکار شده را کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

سردار ناظری در ادامه با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله به دست کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است اظهارکرد: با تشکیل پرونده در این خصوص متهم به تعزیرات حکومتی معرفی و انبارمورد نظر پلمب شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار