معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم براساس لیست سرمربی، بازیکن جذب کنیم و واقعا هیچ محدودیتی برای مذاکره نداریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات خلیل زاده مبنی بر توافق با استقلال، برای عدم جذب بازیکن از یکدیگر گفت: اگر بخواهیم شفاف درباره این موضوع صحبت کنیم، باید بگویم پرسپولیس ۴ سال است قهرمان ایران شده و او برای دومین بار در سال‌های اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. حواشی زیادی برای تیم ما ایجاد شده که طبیعی است. تیم‌های دیگر و هواداران تیم‌های دیگر با توجه به این که نتوانستند از لحاظ فنی، با تیم ما مقابله جدی داشته باشند، به سمت این موضوع رفته اند. بازیکنان ما جزء بهترین بازیکنان آسیا هستند و من فکر می‌کنم که تیم ما بر اساس نظر کادر فنی، کیفیت بازیکنان و برندینگ باشگاه پرسپولیس که در حال حاضر در فینال آسیا وجود دارد مذاکره می‌کند.

وی افزود: بازیکنانی را که کادر فنی به آن ها نیاز داشته باشد، جذب می‌کنیم و سعی می‌کنیم که با تمام توان عمل کنیم و هیچ تفاهم‌نامه‌ای با هیچ باشگاهی نداریم.

شکوری ادامه داد: این مسائل در سال‌های اخیر به پرسپولیس ضربه زده و متاسفانه در مواقعی که انتخاب‌های عجولانه صورت گرفت، اتفاقاتی خوبی رخ نداد. بازیکنان بی کیفیتی آمدند که کارایی نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، سیدجلال حسینی را به عنوان کاپیتان با ۸ عنوان قهرمانی در تیم داریم. اگر بازیکنی قرار است در کنار او بازی کند، باید شرایط لازم را داشته باشد. بازیکنی که می‌خواهد به پرسپولیس بیاید باید شرایط فنی و کیفیتش طوری باشد که به تیم ما کمک کند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به جذب بازیکنان بی کیفیت قبل گفت: بازیکنانی مانند استوکس و اوساگونا بوده‌‎اند و ۲ سال پیش هم تحت همین فشار‌هایی که ایجاد می‌کنند تا بازیکنان بی‌کیفیتی را در اختیار باشگاه‌های ما قرار بدهند، یک سری بازیکنان بی‌کیفیت جذب باشگاه‌های ما شدند. ما براساس نیاز کادرفنی و اعلام رسمی سرمربی تیم قدم برمی‌داریم. بازیکنی که در کل کارنامه اش ۷ بازی در لیگ برتر انجام داده ، چرا باید او را برای پرسپولیس جذب کنیم؟ مگر اینکه کادرفنی ما اعلام نیاز کند.

وی افزود: اگر چنین تفاهم‌نامه‌ای وجود دارد، از هرکدام از باشگاه‌های لیگ برتری یا لیگ یکی خواهش می‌کنم حتما منتشر کنند. ما از آن استقبال می‌کنیم. دوست نداریم در رابطه با تیم‌های دیگر صحبت کنیم و تیم ما خدا را شکر کمتر از یک ماه دیگر در فینال آسیا است. من از همه هواداران می‌خواهم کمک کنند.

شکوری تصریح کرد: بازیکنانی داریم که نیمه نهایی آسیا را برده‌اند و حماسه‌ای را رقم زدند که واقعا همه مردم کشورمان به آن افتخار کردند. بازیکنان بسیار باکیفیت و بزرگی داریم و اگر بازیکنی جذب کنیم، براساس نیاز‌های تیم است و تحت هیچ فشاری قرار نمی‌گیریم.

او در خصوص سرانجام تعیین تکلیف محمدمهدی مهدی خانی گفت: در حال انجام کار‌های اولیه او هستیم و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به درگذشت مربی اسبق تیم ملی عنوان کرد: درگذشت محمود یاوری عزیز را به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و امیدوارم بزرگان فوتبال ما همیشه سلامت و سرزنده باشند.

وی در خصوص اینکه آیا پرونده عیسی آل‌کثیر به دادگاه حکمیت ورزش ارجاع داده شده است یا خیر، گفت: درخواست گراندز داده‌ایم و هنوز نیامده و تلاش می‌کنیم انشا‌الله مسیر خوبی پیدا کنیم تا بتوانیم محرومیت او را کم کنیم. ما ۷ سهمیه لیگ برتری خودمان را جذب کرده‌ایم و به دنبال بازیکنانی هستیم که بتوانیم در این شرایط آن‌ها را جذب و از آن‌ها استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار