معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری سارقان کش رو با اعتراف به ۳۹ فقره سرقت در منطقه فاز ۴ مهرشهر خبر داد.

دستگیری سارقان کش رو با اعتراف به ۳۹ فقره سرقتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: در پی اعلام شکایت‌های متعدد مبنی بر کش روی از سوی ۲ زن در منطقه فاز ۴ مهرشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز افزود: بلافاصله سوابق متهمان مورد استعلام قرار گرفت و در تحقیقات میدانی محل اختفای آن‌ها در یکی از مناطق مهرشهر شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن منزلشان در حالی که قصد خروج از مخفیگاهشان را داشتند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ فیض جعفری گفت: در بازرسی از داخل منزل مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل ظروف و مجسمه‌های برنزی به همراه تعداد ۳۰ عدد کیف زنانه، تعدادی انگشتر مردانه و زنانه، تعدادی فلش مموری پلمب شده، انواع جا سوئیچی و تعداد ۳ دستگاه گوشی موبایل سرقتی کشف شد.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر ۳۹ فقره سرقت به شیوه کش روی اعتراف کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان البرز ارسال شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.