سرهنگ همتی زاده از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا در سطح استان ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با توجه به تقسیم بندی شهر‌ها به وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ممنوعیت‌های ترددی به مرحله اجرا در می‌آید.

او بیان کرد: بر این اساس از اول آذرماه ، ورود خودرو‌های با پلاک شخصی غیر بومی به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و ورود به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهد داشت.

همتی زاده ادامه داد: تردد به شهر‌های زرد به صورت عادی بوده و تردد وسایل نقلیه شهر‌های زرد به شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد: ثبت تخلفات مربوط به تخطی از محدودیت‌های اعمالی به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و دوربین‌های مخصوص کنترل تخلفات انجام می‌شود و رانندگان وسایل نقلیه شخصی بایستی از هرگونه تردد غیرضروری اجتناب نمایند.

او در خصوص زمان اجرای محدودیت‌ها مطرح کرد: از روز شنبه اول آذر کلیه اقدامات گفته شده به مرحله اجرا در خواهد آمد و ورودی شهر‌ها کنترل شده و از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به شهر‌های نارنجی و قرمز ممانعت به عمل خواهد آمد.

همتی زاده اظهار کرد: کلیه تدابیر و محدودیت‌های وضع شده در راستای حفظ سلامت جامعه بوده و همه بایستی خود را تابع دستورات بهداشتی ستاد مقابله با کرونا بدانیم و به وظیفه قانونی ، اخلاقی ، شرعی و اجتماعی خود در راستای صیانت از جان خود و دیگران در برابر این ویروس عمل نمائیم تا  در آینده شاهد کنترل گسترش این بیماری در جامعه باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.