ئیس تبلیغات اسلامی خوشاب گفت: با توجه به کاهش ذخایر خونی با اهدای خون خود، زندگی را به همنوعان خواهید بخشید.

حجت الاسلام هادی سلطانی کیا رئیس تبلیغات اسلامی خوشاب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در حمایت از طرح شهید سلیمانی "مسجد سنگر سلامت" (با محوریت، بیماریابی، امدادرسانی و کارفرهنگی) به همراه جمعی از طلاب شهرستان خوشاب، سبزوار، داورزن و ششتمد، با حضور در مرکز اهدای خون به وظیفه شرعی خود عمل کردیم.

او افزود: در این ایام باید بیشتر از قبل حواسمان به دیگر همنوعانمان باشد، چرا که واقعا زندگی مردم در فشار و سختی است، و بیماران زیادی هم در انتظار دریافت خون هستند.

رییس تبلیغات اسلامی خوشاب ادامه داد: این طرح مزین شده است به نام مبارک سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و باید دینمان را ادا کنیم و به احقاق اهداف این طرح کمک کنیم.

سلطانی کیا بیان کرد: همان گونه که ایشان و یارانشان با اهدای خون خود تا آخرین قطره، پرچم مقاومت و اسلام را برافراشته نگه داشتند، ماهم با اهدای قسمتی ناچیز از خون خود باید ادامه دهنده راهشان باشیم و این کمترین کاریست که می‌توانیم انجام دهیم.

او تصریح کرد: به معنی واقعی کلمه "اهدای خون، اهدای زندگی ست" هر فرد با اهدای خون خود جان سه هم نوع خود را نجات می‌دهد و همانطور که در قرآن و احادیث هم ذکر شده نجات جان یک نفر برابر با نجات جان تمام بشریت است.

رئیس تبلیغات اسلامی خوشاب تاکید کرد: من از دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم عزیز درخواست می‌کنم با هماهنگی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراکز انتقال خون حاضر شوند و با مهربانی خون حیات بخش خودشان را به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام// ع. ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.