استاندار مرکزی گفت: از اول آذرماه فقط مشاغل حیاتی و ضروری می‌توانند در مناطق قرمز فعالیت کنند.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: از روز شنبه اول آذرماه که اولین روز تعطیلی است با تصمیماتی که امکان دارد گرفته شود تنها مشاغل گروه یک (مشاغل حیاتی و ضروری) می‌توانند در مناطق قرمز استان فعالیت داشته باشند و انتظار داریم مردم ما را در اجرای صحیح این طرح یاری دهند.

آقازاده هزینه‌های دوهفته تعطیلی برای کشوررا بسیار کمر شکن دانست و افزود: به خاطر سلامت مردم ناچار به اجرا کردن آن هستیم که راه کار آن همدلی و راه اندازی پویش‌های کمک مومنانه است و باید دست اطرافیانمان را بگیریم.

او اضافه کرد: نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، دستگاه‌های دیگر و شورای تامین برای اجرای صحیح طرح و اعمال قانون یک تعامل مثبت با مردم داشته باشند و نهایت همکاری با مردم انجام شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: تعطیلی دو هفته‌ای در کشور اگرچه خسارت آور است، اما یک فرصت ارزشمند برای قطع زنجیره کرونا و کاهش خسارت‌ها است که باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

او ادامه داد: در شرایط مختلف کشور هر جایی که بسیج به میدان آمد خیالمان از بابت مسائلی راحت شد، چراکه بسیج برگرفته از بطن مردم است و یک تجربه چهل ساله دارد و در طول این سال‌ها نشان داده به عنوان یک نسخه شفا بخش کارکردی موثر دارد و امروز همه باید بسیج را کمک دهیم.


استاندار مرکزی با بیان اینکه تشکیل و راه اندازی این قرارگاه انسان را یاد دفاع مقدس و شور و اشتیاقی که رزمندگان در دفاع مقدس داشتند می‌اندازد گفت: اگر دفاع مقدس با دشمنان بعثی و کشور‌های غربی طرف بودیم امروز در مقابل دشمنی به نام ویروس منحوس کرونا هستیم که سلامت و معیشت مردم را هدف گرفته و لذا همه وظیفه داریم با تاسی از روحیه دفاع مقدس به درستی نقش آفرینی کنیم.

آقازاده افزود: تشکیل قرارگاه جامع شهید سلیمانی از سوی سپاه روح الله استان مرکزی یک اقدام به موقع بود و جای تقدیر از فرماندهی محترم سپاه روح الله و کلیه پاسداران و بسیجیان دارد که دلسوزانه این قرارگاه را برای مبارزه و مقابله همه جانبه با کرونا تشکیل دادند.

او اضافه کرد: این قرارگاه به مثابه حمله به دشمن است و همه باید نقش خود را در قرارگاه به درستی ایفا کنند چراکه اگر یک فرد کار خود را به اشتباه انجام دهد قطعا کل کار به مشکل خواهد خورد.

استاندار مرکزی بیان کرد: هدفمند، هوشمند و دقیق عمل کردن باید در دستور کار قرارگاه باشد و امروز با همه توان و امکانات لازم باید به مبارزه با دشمنی همچون کرونا برویم و همه باید تلاش کنیم که اهداف قرارگاه به خوبی محقق شود.

او ادامه داد: باید اولویت قرارگاه مبتلایان به کرونا باشد که به خوبی رهگیری و شناسایی شوند تا مشکلاتی برای جامعه و خانواده خود ایجاد نکنند و البته قطع زنجیره کرونا محور کلیه فعالیت‌ها باشد و همه باید تلاش کنیم زنجیره ابتلا را قطع کنیم.

آقازاده اظهارکرد: امروز قرارگاه شهید سلیمانی و مجموعه‌هایی که اینچنین مخلصانه برای مقابله با کرونا تلاش می‌کنند چشم امید مقام معظم رهبری و مردم هستند و همه باید کمک کنیم تا در پایان این دو هفته تعطیلی نتایج خوب و موثری کسب شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار