طلاب و روحانیون با حضور در بیمارستان‌های استان مرکزی به عنوان همراه به بیماران کرونایی خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی از زمان شیوع کرونا به روش‌های مختلفی در خدمت به مردم و کمک به مدافعان سلامت تلاش کرده است و توانسته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در بحث آموزش و مهارت، و پشتیبانی ستاد بحران گام‌های خوبی بر دارد.

حضور فعال و مستمر در کنار مردم برای طلبه‌های جوان و روحانیون شور و شوق مضاعفی ایجاد کرده است توانسته اند اقدامات خوبی را در زمینه مبارزه با کرونا از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، ضدعفونی معابر تا خدمت به بیماران و کمک به کفن و دفن فوتی‌ها انجام دهد؛ و حالا چند وقتی است که طلاب و روحانیون استان مرکزی با حضور در بیمارستان به عنوان همراه به بیماران کرونایی خدمت می‌کنند.

کزازی سرپرست بخش داخلی کرونای تنفسی بیمارستان امیرالمومنین اراک گفت: از طلاب و روحانیون تشکر و قدردانی می‌کنیم چرا که چند روزی است حضور این افراد عزیز را به عنوان همراهان بیمار در این بخش حس می‌کنیم و در کنار همراهی بیماران، لطف و خدمات نوین دیگری را به این بخش و بیماران ارائه می‌دهند.

کزازی با بیان اینکه حضور همراهان خطرناک بوده و باعث انتقال بیماری به جامعه می‌شود افزود: مردم باید با اطمینان از حضور این عزیزان از مراجعه حضوری و مراکز درمانی پرهیز کنند و بار مسئولیت را از روی دوش کادر بهداشت و درمان بردارند.

او اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از حضور طلاب بهره کافی برده و همانطور که مردم عزیزان خود را به پزشکان و پرستاران می‌سپارند، آگاهی و احوالپرسی از بیماران را هم از راه دور و تلفنی داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.